Selamat Datang

Sunday, March 16, 2014

Kena Tipu

Tak sangka aku boleh kena tipu. Dengan FB page seramai 30k like, ditubuhkan pada 2007, kononnya berasal dari Bahau. Rupanya PENIPU!!

Jumlah kerugian RM 325 Ringgit.

Sape Penipu tu? Tak lain dan tak bukan


OTHMAN BIN ADAM
Maybank Akaun : 155032337784
No telefon : 014-2900800/017665707
Page Facebook : hensetmurah

Asalnya Pada 21 January 2014, aku nampak iklan HTC incredible S bewarna merah berharga RM 350 di Page Hensetmurah. Di sebabkan nak beli untuk besday kakak aku, so aku deal dengan die mintak kurang. Dah bank in lepas tu senyap.























Ni Bukti Pembayaran. Sila klik untuk besarkan :)



Ni pengalaman baru dalam hidup. Sebelum ni macam tak pernah kena tipu lagi. Yang paling kesian kakak aku, tak dapat phone baru. aku belanje KFC ngan Dominos je..huhu

Aku harap sangat orang lain tak terkena. Cukup la aku sorang.

Jom kita report ramai-ramai :) 

2 comments:

  1. Salam encik..sy pun baru kena scam page ni..encik ada maklumat x ttg scammer ni????....alamat rumah/kedai dan no i.c?..encik blh hubungi sy melalui f.b https://www.facebook.com/muhammad.alfateh.5

    atau sms/call 0195844708

    ReplyDelete